neljapäev, 9. aprill 2009

Harmoonia ei hüüa tulles

Üldiselt miski ei hüüa tulles, olen ma viimaste päevade jooksul aru saanud. Tasuta wifi:) ei hüüa tulles, keskpärane noormees ja ebatäpsed faktid laupäeva õhtul ei hüüdnud ka. Eksid oma ekside või uute naistega kesk õitsevaid kaubanduskeskusi ei hüüa tulles, maailmalõpuunenäod, millesse mahub ka kaardimäng ärtuemandaga ja joonistuste vaatamine, samuti ei hüüa. Eelmistes eludes mahajäetud lapsed ei hüüa tulles ja autodes ständappi harrastavad suvalised tüübid ka mitte.

Äratundmine ei hüüa tulles, Berdanka:)

Kauplesin renti alla ja mässasin mööbli vastu. Ulmeline õppejõud ja viimase hetke ettekanne ja..õnnestus!

Ma ei mäleta eriti midagi. Ma olen nüüd lahe, muuseas - mul pole olnud aega blogi kirjutada, sest ma olen niivõrd intensiivselt elanud.

Kõik on hästi, jah. Huumorit mahub igasse päeva ja öösse. Kevad teeb olemise kauniks. Homsest kapseldun koju ja hakkan tekstimassiivi tootma....trallalallalaaa.

Mind enam ei huvita, kust läheb sinu piir, kuhumaani sinu vabadus on vaba...

TV3-st tuleb saade rumalavõitu perest, kes end kenasti võlgadesse mähkinud on...lollakad. Endal on kodus solaarium, aga ütlevad, et müüks kassid ära...Õudne kui mees on rahaasjades veel jobum kui naine.

Traditsioonilised soorollid jaotugu võrdselt!

1 kommentaar:

Hanna ütles ...

Sa kõnetad mind nii väga!